Reklamos kūryba

2022 m. Spalio 10

Reklamos kūrybos kurso tikslas – padedant geriausiems šios srities profesionalams sukurti asmeninį reklamos darbų portfolio, pagrindinį reikalavimą siekiant įsidarbinti kūrybinėje reklamos agentūroje.

Kaip to pasiekti? The Atomic Garden mokymo procesas atkuria kūrybinės agentūros darbo aplinką. Mokomasi iš šiuo metu dirbančių reklamos srities profesionalų, kurių tikslas – paruošti būsimus savo kolegas ir pilnai išugdyti jų gebėjimą dirbti agentūroje bendraujant su dizaineriais, fotografais, operatoriais ir kitais, prisidedančiais prie reklamos kūrybos.

Mokiniai, padedami mokytojų, paruošia savo kūrybinių darbų portfolio, kuriuos, baigę kursą, turi galimybę pristatyti juos didžiausių Lietuvos reklamos agentūrų kūrybos vadovams ir pradėti savo svajonių karjerą.

Nori sužinoti daugiau? Skaityk pilną aprašymą!

DĖMESIO! Susirgus COVID 19, peršalimo ligomis ar negalint dalyvauti pamokose – sudarysime galimybę jose dalyvauti nuotoliniu būdu! Karantino atveju kursai kelsis į online.

INFORMACIJA

  • PRADŽIA
    2022 m. Spalio 10
  • TRUKMĖ
    6 mėnesiai (vyksta vieną kartą metuose).
  • KAINA
    Early birds - 4100€,
    nuo rugpjūčio 10 - 4500€,
    ATOMINIAMS -10%.
  • REGISTRACIJOS MOKESTIS
    200€ (įeina į kainą)
  • TVARKARAŠTIS
    9:00 - 21.00
  • LOKACIJA
    The Atomic Garden Vilnius / OnLINE (hibridinis)
  • KALBA
    ANGLŲ
  • COVID 19
    Susirgus COVID 19, peršalimo ligomis ar negalint dalyvauti pamokose - sudarysime galimybę jose dalyvauti nuotoliniu būdu!
  • ĮSIGYK
    JEIGU NORI PIRKTI IŠ KARTO
  • REGISTRUOKIS
    JEIGU TURI KLAUSIMŲ ARBA NORI MOKĖTI DALIMIS
ĮSIGYK
REGISTRUOKIS

Mokytojai

Antonio Bechtle
Partneris / Kūrybos vadovas
BM Boutique

Antonio, Reklamos kūrybos kurso vadovas, pirmuosius žingsnius reklamos srityje žengė dirbdamas tekstų kūrėju agentūroje „Leo Burnett Lima“, vėliau tęsė karjerą dirbdamas „JWT“ Peru padalinyje.

Persikėlęs į Lietuvą, dirbo „Not Perfect Y&R Vilnius“, vėliau – net septynerius metus – „Milk“, daugiausia apdovanojimų sukaupusioje agentūroje Baltijos šalyse.

Šiuo metu Antonio dirba su tarptautiniais klientais kaip laisvai samdomas kūrybos vadovas bei tekstų kūrėjas ir, žinoma, dalijasi savo patirtimi su The Atomic Garden studentais.

Rimantas Stanevičius
Įkūrėjas, kūrybos vadovas
Milk

Baigęs psichologiją ir komunikacijos mokslus, Rimantas yra turbūt daugiausiai žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama agentūra „Milk“ septynis kartus išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart iš eilės – geriausia Baltijos šalių agentūra, o pats Rimantas buvo užkopęs į pasaulinio Lürzer’s Archive kūrybininkų reitingo viršūnę. Art Directors Club festivalio kuratorius ir Berlin School of Creative Leadership absolventas. Laisvalaikiu jis mikčioja nuo scenos konferencijose, trina tarptautinių festivalių žiuri kėdes, pamokslauja rinkodaristams KOG institute ir verčia Atomic Garden kūrybininkus anksti keltis.

Clare McNally
Prekės ženklo strategė, copywriterė
McNally Unlimited, DK

“How to create a GOOD brand” kurso vadovė Clare McNally dirba su daugeliu talentingų kūrybininkų, kurdama linksmas, lanksčias ir ilgalaikes prekės ženklo platformas.

Anksčiau Clare buvo Kopenhagos „Konstellation & Republica“ kūrybos vadovė ir copywriter’ė įvairiose tarptautinėse reklamos agentūrose kaip TBWA Hunt Lascaris Johannesburg ar 180 Amsterdam bei koordinavo 5 savaičių trukmės Brand Creation kursą, kurį dėstė Kūrybinės komunikacijos departamente Danijos Medijų ir Žurnalistikos mokykloje (DMJX). Ji ne kartą pelnė tarptautinį pripažinimą Kanuose, D&AD, The One Show, Archive, Shots ir t.t. O, taip pat, buvo Kanų (2017 m.), Eurobest (2016 m.) ir Balticbest Awards (2017 m.) žiuri narė.

Mantas Velykis
Savireklamos vadovas
LRT

Mantas užaugo tais laikais, kai žmonės vis dar spaudė internetinius banerius, nes jiems tiesiog buvo įdomu, dabar jo tikslas – grąžinti šį susidomėjimą atrandant naujas reklamos formas. Kartu su „The Atomic Garden Vilnius“ studentais jis ieško būdų priversti stabtelti ties reklama nors sekunde ilgiau.

Pastaruosius keletą metų jis dirba su didžiaisiais Lietuvos prekiniais ženklais, o puikaus darbo rezultatas – krūva apdovanojimų: „Golden Hammer“, „Baltic Best“, „Password“, „Adrenalinas“ ir kiti.

Evelina Vanagė
Kūrybininkė-copywriterė

Evelina savo kelią reklamoje pradėjo nuo The Atomic Garden kūrybos studijų. Tuomet tiesiu taikymu šovė į MILK, o vėliau TRUTH agentūras, kuriose dirbo su didžiausiais šalies prekės ženklais. Padirbėjusi su didžiąja komunikacija ir laimėjusi apdovanojimų, dabar Evelina susitelkė į tobulų konceptų paieškas dizaino agentūroje FOLK.

Marius Poškus
Dizaino vadovas
Ogilvy Vilnius

Baigęs grafinio dizaino katedrą Vilniaus Dailės Akademiją Marius karjerą pradėjo kaip grafinis dizaineris, tuomet įstraukė į reklamos pasaulį. Pastaruosius septynis metus Marius vadovauja Ogilvy Vilnius dizaino skyriuj ir laimi visą krūvą vietinių ir tarptautinių apdovanojimų. Kaip sako pats, mėgsta vienatvę ir arklius, nekenčia pretenzingumo ir dviprasmybių.

Ineta Kančauskaitė
Vyresnioji meno vadovė
Clinic 212

Po architektūros studijų Ineta išvyko pasisemti patirties meno filosofijos srityje. Taip pat įgavo tarptautinės darbo patirties Skandinavijos šalyse.

Vėliau grįžusi ir baigusi reklamos kūrybos studijas „Atomic Garden“, karjeros pradėjo siekti vienoje iš didžiausių agentūrų „Ogilvy“, kurioje dirbo su didžiausiais prekių ženklais Lietuvoje ir į gyvenimą išleido, ne vieną, žinomą reklamos kampaniją.

Šiuo metu Ineta yra vyresniąja meno vadove agentūroje „Clinic 212“.

Gabrielius Jucevičius
Vykdomasis kūrybos vadovas
Clinic 212

Prieš pasukdamas į reklamos sritį 2001-aisiais, Gabrielius per 10 metų įvairiose radijo stotyse išbandė save didžėjaus, rytinės laidos vedėjo, muzikos redaktoriau ir programų vadovo pareigose.

Ten praleistas laikas įtikino jį, kad radijas – ypač intymi medija, kupina galimybių, nepasiekiamų televizijoje. Gabrielius, anksčiau buvęs „Not Perfect | Y&R Vilnius“ kūrybos skyriaus dalimi, „DDB Minsk“ kūrybos vadovu, o dabar – Clinic 212 vykdantysis kūrybos vadovas, studentus stengiasi paversti tikrais radijo fanais ir įrodyti, kad „video actually never killed the radio star“.

Marius Lukošius
Kūrybos vadovas
Not Perfect Vilnius

Per beveik 20 metų, praleistų reklamos versle, Mariui teko dirbti beveik su visais didžiausiais Lietuvoje prekiniais ženklais ir laimėti daugybę apdovanojimų vietiniuose bei tarptautiniuose reklamos festivaliuose (įskaitant ir „Kanų liūtus“!).

Arnas Aukštikalnis
Kūrybos vadovas
Sons & Daughters

Savo karjerą reklamos srityje Arnas pradėjo 2009-ųjų Kanų Liūtuose. Nors tada festivalyje lankėsi kaip žurnalistas, visai netrukus Arnas nusprendė pasinerti į reklamos pasaulį. Jis pradėjo kaip kūrybininkas agentūroje „Gaumina“ ir tęsė kaip meno vadovas agentūroje „Milk“, o dabar dirba „DDB Vilnius“ kūrybos vadovu.

Arno sprendimas apversti savo karjerą aukštyn kojomis 2009-aisiais tikrai pasiteisino, nes dabar jo kolekcijoje – ne tik daugybė „Adrenalino“ apdovanojimų, bet ir tokios didžiulės kampanijos kaip prekės ženklo „Telia“ įvedimas į rinką.

Jonas Trukanas
Režisierius

Jonas studijavo „Film Direction at the University for the Creative Arts in Farnham“ Jungtinėje Karalystėje.

Baigęs mokslus, iki šiol kuria trumpametražius filmus, režisuoja reklamas.

Jonas dukart dalyvavo „Berlinale Talent Campus“ (2013 ir 2017 m.) ir daugybėje kitų tarptautinių jaunųjų talentų mokymų programų („TransAtlantic TalentLab“, „InScript“, „European Genre Forum“). Jo trumpametražiai filmai rodyti daugybėje pasaulio šalių, laimėjo ne vieną apdovanojimą.

Audrius Šėlsta
Senior kūrybininkas
Ogilvy Vilnius

Audrius reklamos pasauliu susidomėjo prieš daugiau nei dešimt metų pamatęs filmą „99 Francs”, sužavėtas jame parodyto palaido ir dinamiško reklamščikų gyvenimo. Perėjęs iš ryšių su visuomene į reklamos agentūrą nieko panašaus į filmą, aišku, nepamatė, užtat atrado darbą, kurį jam tikrai įdomu dirbti.

Per savo karjerą Audrius pabuvojo TRUTH ir OGILVY agentūrose, dirbo su didžiausiais Lietuvos prekės ženklais, sukūrė daugybę reklamų, kurios, jo manymu, puošia pasaulį, laimėjo vieną kitą apdovanojimą, tarp kurių ir „Epica“ bronza, bei, užuot miegojęs prieš darbą, ketvirtą nakties perskaitė tūkstančius atsitiktinių faktų internete.

Stefanija Jokštytė
Kūrybos vadovė, copywriterė
Menų komunikacija

Jau daugiau nei 13 metų Stefanija žongliruoja žodžiais reklamos versle. Septynis iš jų praleido agentūroje „Not Perfect | Y & R Vilnius“, dirbdama čia į Lietuvą parvežė bronzinį Kanų liūtą ir susižėrė „Golden Hammer“, „Adrenalinas“ bei gausybę kitų apdovanojimų.

Vėliau su partneriu Žygimantu Kudirka įkūrė kūrybinę agentūrą „Stefken+Kudirka“, o dabar daugiausiai darbuojasi su kultūros komunikacija asmeninėje kompanijoje „Menų komunikacija“. Jos klientų sąraše – „Kino pavasaris“, „Sirenos“, „Vilnius City Opera“, „Oskaro Koršunovo teatras“ ir kiti.

Tomas Kauneckas
Įkūrėjas, fotografas
Ciklopas

Tomas – vienas profesionaliausių mados ir reklamos fotografų Lietuvoje, fotografijos studijos „Ciklopas“ (vienos didžiausių fotoprodukcijos tiekėjų Baltijos šalyse) įkūrėjas. Taip pat – Lietuvos spaudos fotografų klubo narys, kasmetinio konkurso „Auksinis Kadras“ laureatas ir, žinoma, „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas.

Gintarė Mačiulienė
Retušuotoja

Gintarė, „The Atomic Garden Vilnius“ studentus mokanti „Photoshop“ įgūdžių, savo karjerą reklamos srityje beveik prieš dešimtmetį pradėjo retušuodama „Ciklopo“ studijoje, vėliau – „Fotelier“, 2014 m. tapo laisvai samdoma retušuotoja.

Įtemptas, darbingas dešimtmetis atnešė daugybę vietinių ir tarptautinių reklamos apdovanojimų Gintarės klientams, o jai pačiai – vietą 2019-2020 m. „Lürzer’s Archive’s 200 Best Digital Artists Worldwide“ sąraše.

Saulius Balčiūnas
Videokūrėjas, lektorius

Saulius – „Apple“ sertifikuotas video srities profesionalas (Apple Certified Pro – FCPX). Pradėjęs aktyviai filmuoti dar mokykloje, šiandien jis turi sukaupęs beveik dešimties metų darbo patirtį dokumentikos, reklamų bei korporatyvų renginių aftermovie ir tiesioginių transliacijų filmavimo srityse.

Drąsiai galima jį vadinti „One man band“ ir „Guerilla filmmaking“ žanrų atstovu – kai reikia turimais minimaliais resursais darbus atlikti kokybiškai čia ir dabar.

Saulius yra dirbęs visuose video kūrimo sluoksniuose: nuo idėjos pateikimo klientui, prodiusavimo iki filmavimo dronu, garso režisavimo postprodukcijoje, grafikos animavimo. Jis aktyviai bendradarbiauja ir su įvairiomis video studijomis kaip Wide Wings, StepDraw ir t.t.

Dominykas Žilėnas
Kūrybos vadovas
Ogilvy Vilnius

Dominykas savo karjerą pradėjo kaip copywriter’is dar 2001 m. O pastaruosius metus jis dirba kūrybos direktoriumi didžiausioje Lietuvos reklamos agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“.

Dominyko kūryba pelnė nemažai vietos ir regioninių kūrybinių apdovanojimų. Kasdienis jo darbas apima tiek pačių brief’ų, tiek idėjų jiems kūrimą, todėl Dominykas neieško žodžio kišenėje pasisakydamas ir apie užduotis, ir apie kūrybą.

 

Jonas Banys
Strategas
Ogilvy

Jonas, Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto absolventas, savo karjerą pradėjo kaip komunikacijų ir tiriamosios žurnalistikos korespondentas, vėliau pasuko į reklamos sritį. Nuo tada jis dirba su didžiųjų Lietuvos prekinių ženklų rinkodaros strategijomis.

Taip pat jis rašo scenarijus, jo kolekcijoje – ne vienas sėkmingiausių Lietuvos komercinių filmų scenarijus.

Jonas turi tvirtą nuomonę apie reklamos pasaulį, taigi yra nepamainomas dėstytojas įdiegiant studentams, kad reklamos verslas – ne vien blizgučiai ir fanfaros.

Jonathan Howard
Director of Fun & Games
Saatchi & Saatchi

Jonathan kelerius metus sėkmingai praleido dirbdamas strategijų planuotojų agentūrose „Saatchi & Saatchi London“ „Abbott Mead Vickers BBDO“.

Šiuo metu jis organizuoja improvizacinius kūrybiškumo mokymus aktoriams, rašytojams, artistams. Taip pat yra dirbęs su buvusiais kaliniais, nepilnamečiais nusikaltėliais, todėl šiek tiek prijaučia maištingam kūrybininkų mąstymui.

Jonathan režisavo pirmąjį improvizuotą interaktyvų televizijos šou „BBC“ televizijoje ir vadovauja „Saatchi & Saatchi Europe“ kūrybinių mokymų komandai.

ĮSIGYK
REGISTRUOKIS