MASTERCLASS – Kūrybinės lygtys
„Kūrybinės lygtys“ – tai aiškus ir struktūrizuotas metodas, išmokysiantis rinkodaros specialistus ir turinio kūrėjus savarankiškai kurti efektyvias kūrybines koncepcijas net ir neturint kūrybinės komandos. Tomas Nemura lygtis sėkmingai taiko dirbdamas su savo komanda, tad kodėl jomis nepasidalinus ir su atominiais?
Ką mokysies?
Turinio rinka
Kūrybiškumo svarba kampanijoje
Veiksminga kampanijos žinutė
Kaip patiems sukurti sėkmingą kampaniją?
Kūrybinės lygtys ir praktinė dalis
MASTERCLASS nauda ir struktūra
14 pamokų Masterclass suskirstyta į tris dalis. Pirmoje dalyje susipažinsi su turinio rinkos kontekstu, sužinosi, kokios kampanijos veikia, o kokios – ne. Antroji dalis – tai aiškumo etapas, kuriame sužinosi apie aiškumo svarbą kampanijoje ir kokie reikalavimai keliami gerai kampanijos žinutei. Prasidės praktinė dalis. Trečiojoje dalyje išlaisvinsi savo kūrybiškumą ir išmoksi penkias savarankiško kūrybiškumo technikas. Kiekvienos technikos pristatymą lydės praktinės užduotys ir jų peržiūros. Galiausiai, savarankiškai susikursi Kūrybinių lygčių „playlist’ą“, kurį galėsi sėkmingai naudoti savarankiškai be kūrybinės komandos pagalbos. Viską vainikuos galutinė peržiūra, kurios metu mokiniai pristatys savo sukurtas kūrybines lygtis.
Ar man tinka šis kursas?
Masterclass Kūrybinės lygtys skirtas būtent tau, jei:
- nori suprasti, kas yra gera reklamos / kūrybinė kampanija ir kaip tokią sukurti;
- turi produktą ar prekės ženklą, kuriam nuolat reikia reklamos kampanijų;
- nori išmokti savarankiškai sukurti ir įgyvendinti kūrybines idėjas konkrečiam produktui;
- jau esi kūrybininkas ir nori pagilinti savo žinias bei išmokti naujų metodų gerai kampanijai sukurti.
Mokytojai
14 paskaitų Masterclass programą paruošė ir veda Tomas Nemura.

Giedrė Ona Šileikytė
„Autoriai“ | Įkūrėja ir kūrybos vadovė
Giedrė niekada nedirbo jokioje reklamos agentūroje, bet sukūrė savo. „Autoriai“ – tryliktus metus skaičiuojanti strateginė-kūrybinė agentūra, gimusi iškart po filosofijos studijų ir darbo kino...

Dominykas Žilėnas
„Ogilvy Vilnius“ | Kūrybos vadovas
Dominykas karjerą pradėjo kaip Copywriteris dar 2001 m. Dabar jis yra didžiausios Lietuvoje reklamos agentūros „Ogilvy Vilnius“ kūrybos direktorius. Dominyko kūryba pelnė nemažai vietos...

Arnas Aukštikalnis
„Nord Security“ | Kūrybos vadovas
Karjerą reklamos srityje Arnas pradėjo 2009-aisiais „Kanų liūtuose“. Nors tada festivalyje lankėsi kaip žurnalistas, visai netrukus Arnas nusprendė pasinerti į reklamos pasaulį. Jis pradėjo...

Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade
„Ogilvy Vilnius“ | Strategijų ir tyrimų skyriaus vadovė
Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade turi ilgametę patirtį rinkos tyrimų srityje. Prieš kelerius metus Daiva prisijungė prie „Ogilvy Vilnius“ Strategijų ir tyrimų skyriaus, kur teikia strategines...

Matas Pocius
Skaitmeninė komunikacija | MASTERCLASS – Kūrybinės lygtys
NFQ | Elektroninės rinkodaros vadovas
LiMA A sertifikuotas rinkodaros specialistas. Per karjerą sukaupęs daugiau nei 12 metų patirtį el. pašto rinkodaroje, šiuo metu vadovauja NFQ.email komandai. Mato ir komandos sėkmingai...

Tomas Bartninkas
Prekės ženklo vadovas | Praktinė rinkodara | Reklamos kūryba 2.0
TRUTH. | Strategas
Strategas („McCann“ –> TRUTH.), docentas (VU), istorikas (Bumblausko draugas), pranešėjas (kai pakviečia), konsultantas (kai gauna pinigo), įkūrėjas bei ciceronas („Alaus biblioteka“), Kumpio geriausias draugas...

Jonas Žaliūnas
Skaitmeninė komunikacija | MASTERCLASS – Kūrybinės lygtys
„Scuare“ | Projektų vadovas
Šiuo metu Jonas dirba prie reklamos ir muzikinių klipų projektų Lietuvoje. Anksčiau gyveno ir kūrė Berlyne, kur dirbo su muzikiniu projektu „Colors“. Jono darbų...

Rimantas Stanevičius
Creative Performance | Prekės ženklo vadovas | Reklamos kūryba 2.0
„Milk“ | Kūrybos vadovas
Psichologiją ir komunikacijos mokslus baigęs Rimantas yra turbūt daugiausia žilų plaukų turintis reklamos kūrėjas Lietuvoje. Jo vadovaujama „Milk“ nekart išrinkta Lietuvos metų agentūra, triskart...

Tomas Nemura
Skaitmeninė komunikacija | MASTERCLASS – Kūrybinės lygtys
„Choco Agency“ | Vienas įkūrėjų, direktorius
Skaitmeninės komunikacijos kurso vadovas Tomas vadovauja „Choco Agency“, vienai pagrindinių Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūrų.

Kristina Mažeikytė
Prekės ženklo vadovas | Praktinė rinkodara
„Linas Agro“ | Rinkodaros ir komunikacijos direktorė
Naujoji brand managerių kurso vadovė rinkodaros srityje dirba daugiau nei 20 metų. Kristina turi didelę patirtį įvairiose verslo srityse – ji vystė rinkodaros strategijas...

Justina Vaikutytė-Paškauskė
„Synthesis Consulting Group“ | Duomenų verslo plėtros vadovė
Justina studijavo politikos mokslus, viešąją politiką bei komunikaciją, o savo profesinę kelionę pradėjo konsultuodama Europos Sąjungos institucijas, kur 8 metus dirbo su viešosios politikos...

Dorota Dzenovagis
Skaitmeninė komunikacija | MASTERCLASS – Kūrybinės lygtys
Prekės ženklų specialistė
Dorota jau daugiau nei 5 metus padeda verslams komunikuoti aiškiai ir parduoti daugiau. Savo kelią pradėjo nuo prekių ženklų komunikacijos – padėdama verslams išsiskirti iš...
Atsiliepimai
Savo alumnais, kuriuos vadiname Atominiais iš didžiosios A, didžiuojamės ne mažiau nei mokytojais. Nesvarbu, į mūsų mokyklą jie atėjo pasisemti daugiau žinių ar pradėti naujo karjeros etapo, dabar jie yra aukščiausio lygio profesionalai, taip pat geriausia mūsų vizitinė kortelė. Skaityk atsiliepimus ir sužinok daugiau apie dominantį kursą iš pirmų lūpų.
Agnė Kertenytė
Fotografė
Skaitmeninės komunikacijos kursas padėjo man pažvelgti giliau, suprasti daugiau ir išreikšti kūrybiškas idėjas praktiškai. Įgūdžiai, kuriuos aš įgijau, šiandien man yra labai naudingi, kai noriu sustruktūrizuoti chaosą, esantį galvoje, ar pradėti naują prekės ženklą kurti nuo nulio. Taip pat, kas gali būti geriau, nei sutikti visus šiuos įkvepiančius reklamos industrijos profesionalus ir mokytis tiesiogiai iš jų?
Akvilė Merkininkaitė
Kilo Health
Skaitmeninės komunikacijos kursas – tai tarsi real-life cheat code. Ateini nieko nežinodamas ir jau po poros mėnesių turi profesionaliai sudėliotą savo brendo skaitmeninę strategiją. Ir svarbiausia, visa dėstoma teorija yra iškart pritaikoma praktikoje, todėl žinios išliks visam gyvenimui.
Tiesą sakant, neįsivaizduoju geresnės vietos mokslams, nei „The Atomic Garden“. Visi mokytojai yra savo srities specialistai, kurie negaili laiko ir asmeninį feedbacką duoda kiekviename žingsnyje. Atomicas jau nuo pirmos dienos tampa namais, o visi jo žmonės – šeima. Didžiuojuosi galėdama sakyti, jog esu šeimos dalis.
Gediminas Mikalainis
JCDecaux
Kaip surasti B2B mokymų variantą, kai Lietuvoje viskas skirta B2C rinkai? Nors truko ilgai, bet kartu su „The Atomic Garden“ pavyko pritaikyti kursą B2B rinkai.
Šie mokymų mėnesiai buvo tikrai labai intensyvūs. Informacijos kiekis ir laikas, per kurį reikėjo ją įsisavinti, buvo gana ekstremalus. Visgi, toks intensyvus darbas leido nenukrypti nuo esmės.
Kursas padėjo pažvelgti plačiau ir suprasti, kiek yra neišnaudotų galimybių, ką galima padaryti norint surasti tikslinį klientą. Jie taip pat padėjo atsakyti, kodėl vienaip ar kitaip nereikėtų daryti. Komunikacija nėra tikslas, komunikacija yra įrankis pasiekti savo užsibrėžtą tikslą – šį teiginį tik dar kartą patvirtino įgautos žinios.
Indrė Gražytė
Saulės Spektras
Aš ne tik išmokau suteikti netikėtos vertės pateikiant akivaizdų dalyką netikėtu kampu. Taip pat įsitikinau, kad net ir beprotiškiausios idėjos gali turėti savo gyvenimą, jeigu tu sugebėsi pateikti pakankamai stiprius argumentus ir už juos atstovėti. Kalbant apie idėjas, nenustebk, jeigu dauguma bus atmestos. Tu visada sugalvosi kažką geriau. Šiek tiek konstruktyvios savikritikos tavęs nenumarins, tai tik duos svarią priežastį švęsti tuomet, kai būsi patenkintas savo darbo rezultatu.
Julius Fedaravičius
Kūrybininkas
Esu vienas laimingųjų, kuriems pavyko įšokti į atominį traukinį ir apsilankyti mokyklos patalpose dar iki virusui užveriant duris. Tiesa, buvau vienas tų, kuriems teko ginti projektą jau Zoome. Esu prarastos kartos atstovas. Nepaisant to, mokytojų kompetencija ir profesionalumas nesumenko pradėjus regėti juos tik iki pusės. Kartėlis liko tik dėl to, kad nepavyko jiems paspausti rankos (bet apie šitai galima jau nebesvajoti).
Skaitmeninės komunikacijos kursas subalansuotas ir rinkodaros seklumose braidančiam, ir ant nugaros deguonį litrais skaičiuojančiam narui. Kursą rekomenduočiau ne tik draugui, bet ir priešui, kad galėčiau palaikyti jį arčiau savo įgytų žinių lygio.
Kristina Viskontaitė
Akropolis
Skaitmeninė komunikacija – nuo jos neįmanoma pasislėpti, bet įmanoma išmokti ją valdyti. Šis kursas nepavers visažiniu profesionalu, bet jis tikrai padės tau to suck less. Jis suteiks tau kelias pamatines taisykles, kurių dėka išmoksi žaisti ir galvoti strategiškai. Taip pat, čia turėsi šansą klasėje sutikti tikrus skaitmeninės komunikacijos ryklius bei pasiimti iš jų visas žinias ir įsikvėpti. Visa kita priklauso nuo tavęs.
Manvydas Saulevičius
Cosmoway Cosmetics
Skaitmeninės komunikacijos kursas tikrai geras ir vertas dėmesio. Jis suteikia tvirtus pagrindus, kaip elgtis social erdvėje, kaip turi atrodyti šiuolaikinė interneto svetainė ir kaip išnaudoti bei teisingai atlikti email rinkodarą. Sužinojau, kaip vyksta kūrybinis procesas socialinių tinklų komunikacijoje, iki to kūryba atrodė truputį mistika. Overall – labai patenkintas. Rekomenduočiau kiekvienam, norinčiam pradėti dirbti digital srityje ar siekiančiam joje įsitvirtinti.
Mintarė Palevičiūtė
Digital After-Life
Nors skaitmeninės komunikacijos srityje dirbu ne vienerius metus, tikiu, kad tobulėjimui čia ribų tikrai nėra! O kaip dar kitaip sustiprėti, jei ne su savo srities ekspertų žiniomis ir įžvalgomis į tavo projektą, prie kurio dirbi viso kurso metu. Kadangi atėjau su idėja dirbti ties startuoliu, pasitemti tikrai buvo kur. Bet spaudžiant intensyviam grafikui ir atsiskaitymų dedlainui – galva nenustojo gaminti kūrybiškų minčių, norinčių dar ir dar patobulinti savo projektą galutinai pamirštant procrastinatinimo prabangą! Sustiprinau savo žinias ties socialinių tinklų komunikacijos strategijomis, kūrybos koncepcijos kūrimu, naujienlaiškių menu, logiškos puslapio struktūros dėliojimu ir daugeliu kitų dalykų. Galiu drąsiai pasakyti, kad visa to nebeįmanoma išmušti man iš galvos.
Delija Nesteckytė
Tai 2 mėnesių kelionė, kurios metu sutikau daug įdomių asmenybių. Mokykloje turėjau galimybę mokytis iš geriausių, įgauti jų patirtį, išbandyti kažką naujo. Būtent už tai esu dėkinga visiems skaitmeninės komunikacijos mokytojams, o ypatingai – Tomui Nemurai. Ačiū, Tomai, už pasidalintą patirtį, skirtą laiką bei paskatinimus, šiltą priėmimą ir šią kelionę. Noriu visiems palinkėti sėkmės ir drąsos siekiant savo tikslų ir svajonių!
MASTERCLASS – Kūrybinės lygtys

Panašūs kursai
Prekės ženklo vadovas
2026 PAVASARIS
Mokykis iš svetimų klaidų ir sužinok, kaip valdyti prekės ženklą, kad jis kalbėtų už save.

Reklamos kūryba 2.0
2025-10-07
Kurso programa atnaujinta! Junkis prie intensyvios, 6 mėnesius trunkančios kelionės, kurios metu ne tik gliaudysi reklamos kūrybos paslaptis, bet ir praktiškai prisiliesi prie to, kas vyksta įprastą kūrybininko darbo dieną.
Tapk atominiu
Turi klausimų? Reiškia, esi pasiruošęs tobulėti.
Nori pasitarti?
Švitrigailos g. 34, Vilnius (Cyber City)
Aivaras
Mokyklos vadovas
Sandra
Projektų vadovė
Justė
Bendruomenės koordinatorė